Sivut

perjantai 22. huhtikuuta 2016

Kurkkaa huhtikuun LivBoxiin!

yhteistyössä LivBox 

Oletteko kuulleet LivBoxista? Se on kuukausittain ilmestyvä yllätysboxi, joka sisältää aina 4-6 kosmetiikkatuotetta. Se maksaa 16,90€/kk eli todella vähän verrattuna sen sisältöön. Huhtikuun boxissa jo pelkästään yhden hiustuotteen ovh on enemmän kuin koko boxin kuukausihinta. Saan testata ja näyttää teille huhtikuun lisäksi myös touko- ja kesäkuun boxit. Rakastan kosmetiikkaa ja tykkään kokeilla uusia tuotteita, joten minulle tällainen sopii täydellisesti.


Huhtikuun boxi sisältää: 

- Lumenen uusi Arctic Glow huuliöljy (sisältää suomalaisen vadelman siemenöljyä) 

Huuliöljy on suosikkini! Ihana tuote, joka kosteuttaa huulia pitkäkestoisesti tahmaamatta ja tuntuu pehmeältä. Tuoksuu hyvälle, muttei liian voimakkaasti. Huuliöljy antaa kiiltoa ja siinä on kevyt sävy.  Käytän tätä päivittäin.


- Colgate Max White Expert White -hammastahna (ainoa päivittäistavarakaupoissa myytävä hammastahna, joka sisältää ammattilaisten käyttämää valkaisevaa ainesosaa) 

Tätä en ole ehtinyt käyttää vielä tarpeeksi osatakseni sanoa sen valkaisutehokkuudesta. Sopivan vahva, raikas ja jättää hampaat puhtaantuntuisiksi.

- Cutrin Chooz Hairspray Super Strong -hiuskiinne 

Tärkeintä on mielestäni miten hyvän tuen hiuskiinne antaa, miltä se tuoksuu ja ettei siitä jää sellainen liima-fiilis. Tässä yhdistyy kaikki oikein: tuoksu on maltillinen ja hyvä, tukea on todellakin riittävästi eikä hiuksista tule sellaiset liimaiset. Peukku!  



- Sim System 4 Oil Cure Hair Mask O -hiusnaamio

 Tämä on kuoriva ja ravitseva hiuspohjan hoitonaamio. Olin tästä tuotteesta innoissani, koska minulla ei ole koskaan ollut mitään tämäntyylistä. Tykkään käyttää hiusnaamiota pari-kolme kertaa kuukaudessa tehohoitona. Vaikutusajaksi on merkitty 5-30min; annan naamion vaikuttaa yleensä n.15-20min. Sillä aikaa poistan vanhat kynsilakat kynsistä, kuorin ihoni tai teen muuta ihonhoitoon liittyvää. Hiusnaamio rauhoittaa hiuspohjaa ihan selvästi ja antaa kosteutusta tehden hiuksista samalla eloisammat. 

- Osis+ Big Blast -volyymigeeli

Pitkäkestoista tukea ja volyymia antava ja samalla tyveä kohottava volyymigeeli. Tätä suositellaan käytettäväksi föönauksen yhteydessä ja sen takia en ole tuotetta vielä kokeillut. En föönaa hiuksiani juuri koskaan, joten saa nähdä milloin tuote pääsee testaukseen. Tuote on kuitenkin saanut paljon suosituksia!  

- Garnier Respons Mythic Olive -vartaloöljy 

Toinen suosikkituotteistani! Helppo levittää, ei tahmaa, tekee ihosta todella pehmeän ja kosteutetun. 

Kokonaisuutena huhtikuun boxi on todella kiva ja monipuolinen enkä malta odottaa toukokuuta! Mitä te tykkäätte tämäntyylisistä tuotetestaus/esittely -postauksista?  

Tuleeko teille LivBox? 

4 kommenttia:

  1. Ei tuu, mutta monesti oon tätä miettinyt! Mä oon tosi huono ostamaan uusia tuotteita ja valitsen aina sen tutun ja turvallisen, koska ei ol kiva pettyä ja maksaa sit paljon jos onkin huono! Eli tää kuulostaa aika mun jutulta! Pitää laittaa tilaukseen! Kiitos vinkistä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on ihan totta! Se on ärsyttävää maksaa turhasta, jos tuote ei olekaan itselle sopiva. Boxissa on myös se hyvä juttu, ettei tiedä mitä saa niin siinä on vähän jännitystä odotella pakettia ;)

      Poista
  2. Juuri meinasin kommentoida samaa kuin Nelli! :D Mä olen siis myös niin huono kokeilemaan mitään uutta. Jos oikein päätän että nyt repäisen, niin lopulta ne samat tuotteet sieltä marketista löytää mun koriin, kun paniikki iskee!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, tuttu ja turvallinen :D Mä oon toisaalta ihan samanlainen, mutta silti on herännyt kiinnostus kokeilla myös kaikkia itselle uusia tuotteita, jos vaikka löytyisi joku uusi suosikki, kuten tässä se huuliöljy :)

      Poista

Kiitos kommentista! <3