Sivut

perjantai 9. elokuuta 2019

TGIF & huono päivä

Otsikko on niin kuvastava - luojan kiitos on perjantai. 

Olin ehkä liian asennoitunut siihen, että esikoulu alkaa tämän viikon torstaina. Olin suunnitellut meidän tämän viikon sen mukaan, joten eilen sekä minulla että pojilla oli hermot vähän kireällä. Esikoulu alkaakin nimittäin ruotsinkielisillä vasta ensi viikon tiistaina.

Eilisaamu alkoi tavallista aikaisemmin. Heräsin Ellenin kanssa poikien riehumiseen, joten nousin väärällä jalalla. Todella ärsyttävää, kun sellainen päätön hulina on päällä heti aamusta ja minulla menee hetki ennen kuin saan aamukahvini.

Pojilla ei ollut mitään tekemistä, kaikki oli ei ja ruoka tietysti "ei yhtään mun mieleen". En millään päässyt aamun negatiivisuudesta, joten koko loputtomalta tuntuvan päivän oli huono fiilis. Onneksi Jessen tultua kotiin helpotti ja illalla kaikki oli unohtunut. Jälkeenpäin kaikki tuntuu hölmöltä.


Tänään olen onneksi paljon paremmalla mielellä. Lapset nukkuivat hyvin ja Ellen heräsi vasta 9.30. Ehdittiin poikien kanssa syödä aamiaista ja laitoin itseni valmiiksi päivään ennen kuin pienin heräsi. Yksi lempiaamurutiineistani on juoda aamukahvia, kuunnella musiikkia ja meikata rauhassa. Sen saadakseni olen päättänyt alkaa herätä ennen lapsia, jotta saan rauhallisen hetkeni heti aamusta.

TGIF! Me mennään Jessen kanssa illalla Helsinkiin ravintolaan, jossa tapaamme sukulaisiani. Vietämme isoisäni syntymäpäivää ja pöytävaraus on vasta klo 19, joten Jessen vanhemmat tulevat meille laittamaan lapset nukkumaan.

Ihanaa viikonloppua! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3