Sivut

perjantai 19. huhtikuuta 2013

Masu 22+1

Oli pakko tulla laittamaan pikakuulumiset ennen varsinaista postausta (oon kirjoitellut langanlaitto-operaatiosta). Oon päässyt kotiin ja vointi sekä itsellä että pikkuisilla on tällä hetkellä hyvä :) nyt pitää vaan toivoa ja peukuttaa sen puolesta, että selviän ainakin 2 viikon päästä olevaan kontrolliin, jolloin saan kortisonia ja siitä taas päivä kerrallaan eteenpäin mahdollisimman pitkälle!

Oon menossa nukkumaan ja äsken rasvailun ohessa Jesse sanoi masun kasvaneen. Sairaalassa tunsin olevani pienimmästä päästä, mut kyl tää rakkausmasu vaan kasvaa ja kasvaa <3

Huomenna juhlitaan pienimuotoisesti mun synttäreitä, emäntänä sohvalta käsin ;) piristävää nähdä kaikkia rakkaita!

Loppuun pari kuvaa masusta. Otettu hämärässä, sorry! Kyl niistä vähän näkee, ehkä. Xxxx





4 kommenttia:

  1. Se on kasvanut mun mielestä nyt yhtäkkiä hurjasti! :)

    VastaaPoista
  2. Hih niin onkin :) 500 grammaiset poitsut siel <3

    VastaaPoista
  3. Moikka! Blogissani olisi nyt käynnissä arvonta kevään kunniaksi, jossa voittoina kaksi kivaa palkintoa! Tervetuloa mukaan, tai edes kurkkaamaan! :)
    http://dayafterday2012.blogspot.fi/2013/04/jeriika-arvonta.html

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! <3