Sivut

lauantai 13. huhtikuuta 2013

Sohvan pohjalla

Toinen päivä. TJ: aika monta päivää.

Postaukset tulee olemaan nyt varmaan aika ykstoikkoisia, kun täältä vaakatasosta päivittää kuulumisia. Eilinen oli tosi raskas sekä henkisesti että fyysisesti. Olin ihan jumissa ja joka paikkaa särki, kun siirryin illalla sohvalta sänkyyn. Selkä ja lonkat ei tykkää pitkästä makaamisesta. Olin tosi huonolla tuulella nukkumaan mennessä kaiken sen säryn ja huolen takia ja oli vaikea nukahtaa ku oli maannut koko päivän.

Valivali... Vaikka kuulostaakin valitusvirreltä niin tottakai teen mitä vaan vauvojen hyvinvoinnin takia! <3 tää on pieni hinta siitä, että saa kaksi tervettä murua!
Helpottaa omaa oloa ku saa purkaa myös näitä negatiivisia ja turhautuneita fiiliksiä tänne.

Mietityttää millaisessa tilanteessa pitäis soittaa päivystykseen. Oon tosi huono arvioimaan milloin jotain on pielessä. Esim.alkuviikon supistukset ei ollu mulle hälyyttäviä, vaikka ne teki tuhojaan, enkä nytkään osaa kunnolla sanoa milloin supistaa.

Tällä hetkellä olo on ihan ok. Vatsaa vihloo välillä, sellanen hetkellinen ylöspäin etenevä vihlova kipu. Potkut tuntuu säännöllisesti ja piristää :) xxxx





4 kommenttia:

  1. Voi tsemppiä hurjasti sinne! Oon varma että kaikki menee hyvin! :)

    VastaaPoista
  2. Laittoiko ne mitään kontrolliaikaa että näkee onko aukeamista tapahtunut lisää? Tylsäähän se on makoilla, mutta kuten sanoit, parempi että tekee kaikkensa pienten eteen :)

    VastaaPoista
  3. Huomenna Naistenklinikalle, onneks! Siellä selviää jatko :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! <3