Sivut

maanantai 4. maaliskuuta 2019

Arvontaonni & rakkaus leokuosiin

Quartet kynttelikkö - Be&Liv / Marmoripöytä - Kodin1 (saatu alennusta blogin kautta)
 
#likemotherlikedaughter
 
Ruokailuessu - Liewood (Bebes)

Remontti etenee aikataulussa ja vessan pitäisi valmistua lähipäivien aikana. En malta odottaa, että pääsen laittamaan meikit ja muut uusille paikoilleen ja sen myötä saadaan olohuone taas kokonaan käyttöön. Mennään huomenna hakemaan kalusteet Ikeasta, ainoastaan peili tulee muualta.Olen kuvannut koko prosessin vaihe vaiheelta -tyyppisesti!

Pari viikkoa sitten yllätyin totaalisesti voittaessani arvonnan, koska yleensä arpaonni ei osu kohdalleni. Palkintona oli kotimaisen Be&Liv -merkin kaunis Quartet -kynttelikkö, jonka sävyn sain itse valita. Olen ihaillut kynttelikköä jo pitkään, joten voitte arvata miten innoissani olin voitosta! Valitsin kultaisen ja se sopii meille täydellisesti!

Meillä on alkanut näkyä leopardikuosia siellä täällä. Olen pitänyt siitä aina, mutta etenkin Ellenin myötä olen ihastunut siihen entistä kovempaa. Ellenillä on leokuosinen vaunuverho, pehmoinen takki ja muutama muu vaate sekä uusimpana kätevä ruokailuessu. Essu on ihan huippu ruokaillessa, koska se suojaa vaatteet kunnolla. Yksi omista leosuosikeistani on takki, jossa voin samistella Ellenin kanssa.

Tiedän leopardikuosin jakavan mielipiteitä, kuulutteko te ryhmään IN vai OUT? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3