Sivut

lauantai 24. tammikuuta 2015

Kiitollinen

Viime aikoina on ollut erityisen kiitollinen olo. Olen muutenkin sen tyyppinen, että iloitsen pienistä asioista ja osaan olla kiitollinen aivan "perusasioista". Nyt se on kuitenkin korostunut ja olen mielettömän onnellinen. Tämä viikko on mennyt loistavasti. Jesse on palannut töihin, mutta siitä huolimatta olen ollut tosi energinen ja leppoisa koko viikon. Ollaan tehty poikien kanssa vaikka mitä kivaa ja kaikki on mennyt hyvin. Pojat ovat tällä hetkellä terveitä ja nukkuvat yöt. Olen kiitollinen.

Theo uusissa rattaissa ja Jimi K-raudassa ihmettelemässä
Tuttu perhetyöntekijä kävi meillä torstaina ja Jimi ja Theo suorastaan juoksivat hänen syliinsä samantien. Hän kävi meillä poikien ollessa 5-7 kuukautta. Päädyttiin neuvolassa siihen, että meitä auttaisi jos perhetyöntekijä kävisi meillä taas. Hyvinä hetkinä en koe sille tarvetta, mutta heti sairastelun tai "vaikean vaiheen" aikana se on todella tarpeen! Hän kävi, juteltiin ja hän aloittaa viikon kuluttua. K'äyntejä on kerran viikossa 2 tuntia kerrallaan. Olen kiitollinen. Jouduin tällä viikolla lähtemään hammaspäivystykseen kovan leuka- ja pääkivun takia ja Jessen ollessa kuskini ja turvani, äitini tuli hoitamaan poikia siksi aikaa. Olen kiitollinen. 
 
Tällä hetkellä olen yksin kotona. Kynttilöitä, herkkuja, siivottu koti, kaikki tavarat paikoillaan ja muutama ystävä tulossa viettämään iltaa. Pojat ovat mummolassa yökylässä ja Jesse kavereidensa kanssa keilaamassa. Olen kiitollinen.


Anoppila kysyi tämän illan suunnitelmistani ja sanoin olevani iloinen vain jo siitä, että saan istua rauhassa siivotussa kodissa ja katsella kynttilöitä. Pienet on ilot ;) Huomenna haetaan rakkaat kotiin ja valmistaudutaan uuteen viikkoon.

Hyvää viikonlopun jatkoa!
  

8 kommenttia:

  1. On ilo on olla onnellinen pienistä asioista. Sen olen elämässäni oppinut.
    Nauti! ♥

    VastaaPoista
  2. Pienistä iloisista asioista koostuu loppujen lopuksi aina jotain suurempaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ja kun arvostaa ja iloitsee pienistä asioista niin niitä isompiakin tulee varmasti enemmän :)

      Poista
  3. Käyttekö seurakunnan perhekerhoissa? Käyttekö muuten jossain monikkotapaamisissa?(asutte pk-seudulla?) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käydään :) Monessa eri ryhmässä aina vähän vaihdellen. Tykkään käydä mieluummin seurakunnan kuin kunnan kerhoissa! Asutaan pk-seudulla, mutta vielä ei olla käyty monikkotapaamisissa. Oon katsonut josko niitä olisi Espoossa, mutta ei ole juuri ollut tai sitten just se päivä ei ole sopinut meille :/ Olisi kyllä tosi kiva käydä! :)

      Poista
    2. Mielenkiinnosta kysyn,että mikä ero niissä kerhoissa on? Esim kunnan tai srkunnan? Ja tuolta hmp.fi löytyy espoon tapaamisia kaksi kertaa kuukaudessa näköjään! T. Vielä raskaana oleva tuplaäiti :)

      Poista
    3. Seurakunnan kerhoissa on alku- ja loppuhartaus, kiva ja ihan pienimuotoinen :) Samoin yleensä muutama tuttu laulu tai leikki. Kunnan kerhoissa (ainakaan niissä joissa olen itse käynyt) ei ole tällaista ja oleskelu on muutenkin "vapaampaa". Siellä ei ole mielestäni yhtä hyvä ja jotenkin läheinen ilmapiiri kuin seurakunnan kerhoissa. Srk tunnen itseni tervetulleeksi ja saan itse hengähtää hetken ja juoda kahvikupin rauhassa, kun ohjaajat tarjoutuvat leikkimään lasten kanssa :) Riippuu tietysti millaisesta meiningistä itse tykkää, mutta meille sopii srk :) Hei kiitos tiedosta! Oon selaillut sivuja aina välillä, mutta hetkeen ei ollut lainkaan Espoon alueen tapaamisia(?) näkyvillä. Koitetaan ehdottomasti päästä tuohon seuraavaan :) Hyvää loppuraskautta! :)

      Poista

Kiitos kommentista! <3