Sivut

keskiviikko 22. maaliskuuta 2017

Astma ja aamiaisbrunssi

Viikon aikana tuntuu tapahtuneen paljon, vaikkei oikeasti ole tapahtunut juuri mitään. Olen ollut paljon töissä, nukkunut hyvin, ihastunut vaaleanpunaiseen entistä enemmän, juonut paljon kahvia ja sumplinut Theon ja Jimin hoitoaikoja suhteessa työvuoroihini. Laskettiin Jessen kanssa, että voidaan vähentää poikien hoitoaika alle 25h/vko. Yritän saada siihen sopimaan kaikki säännölliset aktiviteetit, kuten metsäretken ja jumpan. Muina päivinä pojat voivat mennä vasta lounaalle tai pitää vapaapäivän.


Olen pohtinut tulevaisuutta, lukenut astmasta, suunnitellut huhtikuuta (synttärikuukauteni, Lapsimessut, BID!) ja ottanut tennarit käyttöön. Tuntuu kevyeltä kulkea taas muissakin kuin vain talvikengissä. Korkattiin potkupyöräkausi ja pojat olivat aivan innoissaan. Se on parasta lenkkeilyä, kun yrittää pysyä heidän perässään. Toisella pojista todettiin astma ja siihen aloitettiin nyt kokeilulääkitys, jonka teho arvioidaan parin kuukauden päästä. En osaa vielä mieltää häntä astmaatikoksi, vaikka keuhkojen kanssa onkin aina ollut ongelmia. Pääasia, että hän voi hyvin!

Olen nauttinut hitaista aamuista, hyvästä aamupalasta/brunssista ja ottanut rutiiniksi meikata aamupäivisin sohvalla samalla, kun juon kahvia ja katson uutta lempisarjaani Holby Cityä. Kuulostaa varmaan jännältä, mutta kuuluu suosikkirutiineihini ennen töihin lähtemistä.

Ihanaa loppuviikkoa!    

4 kommenttia:

  1. Hei minäkin olen täysin koukussa holby cityyn. Tosi hyvä sarja. Minun esikoisellani oli myös astma. Mutta tuossa 7-vuotiaana tervehtyi niin ettei enää lääkitystä ole tarvinnut edes flunssassa. Usein kai astma voi parantuakin iän myötä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on koukuttava ja joka aamuinen piristys :D Oi miten kiva kuulla, että astma parani! :)

      Poista
  2. Olen lukenut blogiasi kauan ja minulla on pitänyt kysyä monta kertaa, että ovatko Jimi ja Theo identtisiä kaksosia? Ainakin yläkuvan perusteella ovat samannäköisiä. Minun kahdella kaverillani on myös astma.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! He ovat identtisiä ja monen mielestä todella samannäköisiä :)

      Poista

Kiitos kommentista! <3