Sivut

maanantai 18. toukokuuta 2015

Mitä laukusta löytyy?

Vaihdoin aamulla taas tapani mukaan laukun asuun sopivaksi ja samalla sain idean näyttää mitä mukanani yleensä kulkee. Käytän olkahihnallista laukkua jos olen poikien kanssa jossain, koska sitä on helppo kantaa ja kädet jää vapaiksi. Omissa menoissa tykkään panostaa koko asuun ja valitsen päälle yleensä sellaista mitä en raaski poikien kanssa ollessa käyttää, esim.valkoinen sifonkipaita ja DKNY:n kangaslaukku. Valitsen laukun aina menon ja asun mukaan.

Tänään otin kirjastoreissulle mustan Lindexistä ostetun laukun.


Laukussa on aina puhelin, lompakko, purkkaa, kotiavaimet, peili ja vähintään yksi huulirasva ja yksi huulipuna/kiilto (nyt niitä on 6, koska en osaa karsia lemppareista). Yleensä mukana on myös kampa, vaihtoehtokoru ja säävarauksella aurinkolasit..


Mitä teidän laukut pitää sisällään?

4 kommenttia:

  1. Pieneen laukkuun saat mahtumaan paljon tavaraa :)

    Mä en osaa enää pienen laukun kanssa kulkea, pitää olla sellainen, johon mahtuu myös sateenvarjo ja kirja. Terkuin Leena

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen oppinut mahduttamaan ;) Mulla on myös yleensä isompi laukku jos olen yksin liikenteessä ja voin kuljettaa laukkua muutenkin kuin olan yli poissa tieltä :)

      Poista
  2. Mulla on yksi peruslaukku arkikäytössä ja se on jatkuvasti valmiina lähtöön. Kierrätysnahkasta tehty ja keskikokoinen, mutta vetää ihan valtavasti tavaraa sisäänsä. Sisältö on aika vakio: puhelin, lompakko, avaimia eri paikkoihin, nenäliinoja, huulirasva/kiilto, varavaippa (en yleensä pidä matkassa erillistä hoitolaukkua), käsidesi, pompuloita ja pinnejä ja mitähän vielä... Ei siis mikään kovin siro ilmestys, jos on kovinkin täyteen ladattu, mutta arkikäytössä toimii kuin unelma :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa hyvältä! Mulla on myös yleensä aina sama sisältö, siirrän vaan kaiken laukusta toiseen halutessani vaihtaa laukkua :)

      Poista

Kiitos kommentista! <3